• 17-09-2008, 06:43:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaslar,

    kod ile radyo ekledim üste. bunun gibi kod;

    <center>
    <meta http-equiv="Content-Language" content="tr">
    <center><body>
    <p style="margin-top: 0; margin-bottom: 0">
    <iframe src="http://www.siteismi.com/player/denizmavisi/gorunum/ " name="aquamp" width="100%" height="38" scrolling=no target="_blank" style="border: 2px outset #0000FF"></iframe> </BODY>
    </p>

    header templateden ekledim kodu en üstüne. radyo cikti calisiyor fakat sorun baska konuya gittimde radyo kapaliyor yenikten caliyor. ben istiyorumki kapalmasin baska konu gittimde hep öyle calsin..

    nasil yaparim bilgisi olan varmi ? simdiden yardim icin tesekkür ederim.
  • 17-09-2008, 07:14:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sanırım böyle yapamasızsın bir eklenti vaar vb için onu yaparsan çalışabilir dedign gibi winanpta dinleme gibi olur oda
  • 17-09-2008, 07:24:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ust bolum de radyo değişmmeyen ustunde tuşlar var sanırım kastettiğin şey aquamp player - Google'da Ara incele kurulumu vs bulursun heryerde