Merhaba arkadaslar,
kod ile radyo ekledim üste. bunun gibi kod;
<center>
<meta http-equiv="Content-Language" content="tr">
<center><body>
<p style="margin-top: 0; margin-bottom: 0">
<iframe src="http://www.siteismi.com/player/denizmavisi/gorunum/ " name="aquamp" width="100%" height="38" scrolling=no target="_blank" style="border: 2px outset #0000FF"></iframe> </BODY>
</p>
header templateden ekledim kodu en üstüne. radyo cikti calisiyor fakat sorun baska konuya gittimde radyo kapaliyor yenikten caliyor. ben istiyorumki kapalmasin baska konu gittimde hep öyle calsin..
nasil yaparim bilgisi olan varmi ? simdiden yardim icin tesekkür ederim.
vBulletin hakkinda bi soru
2
●356
- 17-09-2008, 06:43:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 17-09-2008, 07:14:40Üyeliği durduruldusanırım böyle yapamasızsın bir eklenti vaar vb için onu yaparsan çalışabilir dedign gibi winanpta dinleme gibi olur oda
- 17-09-2008, 07:24:03Üyeliği durdurulduust bolum de radyo değişmmeyen ustunde tuşlar var sanırım kastettiğin şey aquamp player - Google'da Ara incele kurulumu vs bulursun heryerde