Merhaba arkadaslar,

kod ile radyo ekledim üste. bunun gibi kod;

<center>
<meta http-equiv="Content-Language" content="tr">
<center><body>
<p style="margin-top: 0; margin-bottom: 0">
<iframe src="http://www.siteismi.com/player/denizmavisi/gorunum/ " name="aquamp" width="100%" height="38" scrolling=no target="_blank" style="border: 2px outset #0000FF"></iframe> </BODY>
</p>

header templateden ekledim kodu en üstüne. radyo cikti calisiyor fakat sorun baska konuya gittimde radyo kapaliyor yenikten caliyor. ben istiyorumki kapalmasin baska konu gittimde hep öyle calsin..

nasil yaparim bilgisi olan varmi ? simdiden yardim icin tesekkür ederim.