• 04-03-2020, 19:46:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    vBulletin yerine 'Forum sistemleri' olarak degistirsek iyi olmaz mi? Ben sahsen seneleeeerdir IPS kullaniyorum ve cok da memnunum. Bu konuda bilgiler verebilirim de...
  • 04-03-2020, 20:04:58
    #2
    Misafir
    Bilgi vermene engel bir durum yok.

    https://www.r10.net/ipb/

    Bu bölümde paylaşım yapabilirsin.
  • 04-03-2020, 20:09:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İps forum yazılımını bende cok severım ama biraz hantal kalıyor nedense hep xenfore cekıyor benı 😁
  • 04-03-2020, 20:12:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi vermene engel bir durum yok.

    https://www.r10.net/ipb/

    Bu bölümde paylaşım yapabilirsin.
    Heee. Kuytu koseye atilmis gibi olmus IPB bolumu. O yuzden goremedim.
    Tesekkurler



    turguthan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İps forum yazılımını bende cok severım ama biraz hantal kalıyor nedense hep xenfore cekıyor benı 😁
    Yok, duzgun ayarlari yaptiginda inan cok guzel. Admin paneli de kolay. VB'de falan kayboluyordum ben. Ve coktandir guncelleme yapmamistim. Dun yaptim, vakit olmadi isten. Yeni ozelliklerini yani plug-in'lerini aktif edince yayinlayayim. Hic birinde olmayan ozellik var ve Google Android gibi nerdeyse her ay guvenlik yamalari var 😁