Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgi vermene engel bir durum yok.

https://www.r10.net/ipb/

Bu bölümde paylaşım yapabilirsin.
Heee. Kuytu koseye atilmis gibi olmus IPB bolumu. O yuzden goremedim.
Tesekkurler



turguthan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İps forum yazılımını bende cok severım ama biraz hantal kalıyor nedense hep xenfore cekıyor benı 😁
Yok, duzgun ayarlari yaptiginda inan cok guzel. Admin paneli de kolay. VB'de falan kayboluyordum ben. Ve coktandir guncelleme yapmamistim. Dun yaptim, vakit olmadi isten. Yeni ozelliklerini yani plug-in'lerini aktif edince yayinlayayim. Hic birinde olmayan ozellik var ve Google Android gibi nerdeyse her ay guvenlik yamalari var 😁