• 05-09-2008, 18:30:45
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar temaların hepsi ultrabilisim teması sakın tema almayın !

    - rep.
  • 05-09-2008, 18:35:43
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Webing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar temaların hepsi ultrabilisim teması sakın tema almayın !
    - rep.
    temaların görünüşü aynımı körmüsün her tema default temadan edittir bilgin yoksa sus.
  • 05-09-2008, 19:32:57
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Demostyles - Powered by vBulletin

  • 05-09-2008, 21:35:05
    #22
    Üyeliği durduruldu
    evet ultrabilisim teması bunun editi benden bundan editledim bu tema 30 dolar
  • 05-09-2008, 23:20:59
    #23
    Bu temalar zaten piyasada dolaşan temalar sadece renkleri değiştirilmiş..

    Reklam sayılırmı bilmiyorum ama adobedestek gibi orj. birşeyler çıkmıyor karşıma..
  • 06-09-2008, 14:40:33
    #24
    yusufyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ultrabilisim teması bunun editi benden bundan editledim bu tema 30 dolar
    arkdasım editi herkes yapabilir sorun özgun bişeyler çıkarmak verdiğin style sırf ne kadar kolay oldugunu göstermek amaçlı aynısını yaptım ve 15 dk mı almadı analtabiliyorum sanırım sorun özgun olmak
  • 10-09-2008, 20:13:47
    #25
    1.linkteki temanın status ikonları ücretlki bir temaya ait kısaca bu arkadaş emek hırsızlığı yapıp üstüne birde satışa çıkartıyor.

    orjinal tasarım demosu (reklam olarak algılanmasın): XSiR.NeT | Temiz Internet

    ücretli stıldığı adres ise; Xorange | HTWorkS.NeT Professional Vbulletin Themes

    Emeğe saygısızlığın bukadarıda olmaz.Söylenecek bir laf bulamıyorum.
  • 10-09-2008, 20:18:09
    #26
    HaYLaZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.linkteki temanın status ikonları ücretlki bir temaya ait kısaca bu arkadaş emek hırsızlığı yapıp üstüne birde satışa çıkartıyor.
    orjinal tasarım demosu (reklam olarak algılanmasın): XSiR.NeT | Temiz Internet
    ücretli stıldığı adres ise; Xorange | HTWorkS.NeT Professional Vbulletin Themes
    Emeğe saygısızlığın bukadarıda olmaz.Söylenecek bir laf bulamıyorum.

    Bende Dolaylı Yoldan Senin İconlarını Aldıgımdan Kusura Bakma