Webing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaslar temaların hepsi ultrabilisim teması sakın tema almayın !
- rep.
temaların görünüşü aynımı körmüsün her tema default temadan edittir bilgin yoksa sus.