forum saatını ıyıce karıştırdım serverı roboot ettım,
eh boyle olunca saat ayarları sıfırlandı şimdi mesaj yazınca mesajlar aralarda çıkıyor admın poanelden saatı değiştiriyorum ama yemıyor site ne yapcamı şaşırdım işte şimdi
forum saati iyice karisti
10
●1.008
- 30-10-2006, 23:44:24Server saat ayarını değiştirsenizde 24 saat içersinde forumdaki karışıklık düzelir sanırım. Bende bi ara değiştirdim 1995 online oldu yavaş yavaş düştü
- 01-11-2006, 15:25:07Üyeliği durdurulduHayır saat sorunu yaşamıyorsunuz. Admincp den forum saati olarak belirlediğiniz saat sizin kullanıcı profilinize yansımaz. Kullanıcı profilinden kendi saat ayarlarınızı değiştirmeniz yeterli olacaktır.
Dikkat ederseniz, yeni gelecek olan üyeleriniz sizin belirlediğiniz saati görmeye devam ediyordur. - 10-12-2006, 02:21:39Win makinede düzeltebiliyordum da, linux da bulamadım ayarın tam yerini. Server Time diye bir yer var ama ordan da ülkeye göre zaman dilimi seçiyorsun ve forumu hiç etkilemiyor. Bu dediğin değeri nereye yazacağım acabaErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangisine uyarlayacağımı şaşırdım.