forum saatını ıyıce karıştırdım serverı roboot ettım,
eh boyle olunca saat ayarları sıfırlandı şimdi mesaj yazınca mesajlar aralarda çıkıyor admın poanelden saatı değiştiriyorum ama yemıyor site ne yapcamı şaşırdım işte şimdi