ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucu içerisinden saat aktivasyonunu "time.nist.gov" olarak uyarlaman gerek. Yaz kış uygulamalarında ve reboot uygulamalarında kendini güncelleyecektir.
Win makinede düzeltebiliyordum da, linux da bulamadım ayarın tam yerini. Server Time diye bir yer var ama ordan da ülkeye göre zaman dilimi seçiyorsun ve forumu hiç etkilemiyor. Bu dediğin değeri nereye yazacağım acaba