• 18-08-2008, 02:52:01
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar. Türkçe dil dosyası ile ilgili bir sorunum var. 3.7.2 için full türkçe olan bir dil dosyası paylaşımı yokmu acaba ? Var olanların çoğu ingilizce. Konuları report edince falan hep ingilizce geliyor ya da albüm düzenleme seçeneklerinde. Bunu aşan kimse var mı? Daha yeni upgrade ettim vb mi. Eğer var ise şimdiden teşekkürler.
  • 18-08-2008, 09:22:03
    #2
    buyur arkdasım
  • 18-08-2008, 11:31:14
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ne yazıkki bu da full türkçe değil. rapor edilen konular - arkadaşlık sistemi - blogu hep ingilizce
  • 18-08-2008, 11:45:45
    #4
    Sana verdiğimde bir sorun mu vardı postakusu ?
    vBulletin 3.7.2 Türkçe Dil Paketi
  • 18-08-2008, 15:44:13
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    merge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana verdiğimde bir sorun mu vardı postakusu ?
    vBulletin 3.7.2 Türkçe Dil Paketi
    evet onda da aynı sorun mevcut. reportlar hep ingilizce ya da kişisel sayfalar albüm ve blog sayfaları