Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Arkadaşlar. Türkçe dil dosyası ile ilgili bir sorunum var. 3.7.2 için full türkçe olan bir dil dosyası paylaşımı yokmu acaba ? Var olanların çoğu ingilizce. Konuları report edince falan hep ingilizce geliyor ya da albüm düzenleme seçeneklerinde. Bunu aşan kimse var mı? Daha yeni upgrade ettim vb mi. Eğer var ise şimdiden teşekkürler.