• 04-08-2008, 02:08:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vbulletinde yedek alırken admincp den ..
    Database error We apologise for any inconvenience. böyle bir hata aliyorum..
    config.php de time out gibi bir değer gitiyorduk bir türkü bulmadım yardımcı olcak arkadaş varmı teşekkürler saygılar.
  • 04-08-2008, 02:10:48
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    kaynak kodlarını koyarmısın
  • 04-08-2008, 02:22:10
    #3
    Database errorThe www.. database has encountered a problem.Please try the following:
    Database error in vBulletin 3.7.2:
    Invalid SQL:
    SELECT MIN(postid) AS postid
    FROM post
    WHERE threadid = 16528;
    MySQL Error : MySQL server has gone away
    Error Number : 2006
    Request Date : Monday, August 4th 2008 @ 02:20:08 AM
    Error Date : Monday, August 4th 2008 @ 02:20:19 AM
  • 04-08-2008, 02:23:30
    #4
    komut buymus teşekkürler
    ini_set("max_execution_time", "300");
  • 04-08-2008, 04:02:19
    #5
    Mysqldumper aracılıgı ile yedek almanı tavsiye ederim.Kesinlikle en sağlam yedek alma şekli budur.R10 da bununla ilgili resimli anlatım vardı.
  • 04-08-2008, 04:40:41
    #6
    Alovepoem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mysqldumper aracılıgı ile yedek almanı tavsiye ederim.Kesinlikle en sağlam yedek alma şekli budur.R10 da bununla ilgili resimli anlatım vardı.
    yedek almada ve yüklemede tavsiyem mysqldumper başkasını arama derim bence
  • 04-08-2008, 11:15:46
    #7
    Kurumsal Üye
    vBulletin admin panelinden yedek almanızı önermem.
  • 04-08-2008, 13:00:34
    #8
    Ben bi keresinde almıştım.
    Büyük bi sitenin yedeği neredeyse uçuyordu. Çünkü cpden aldığım yedek çalışmadı
  • 05-08-2008, 16:47:13
    #9
    yedekleme SSH ile olur

    sorununa gelince yedekleme esnasında post tablosunun boyutu yüzünden mySQL sunucusu duruyor onunun için eğer script ile yedek alacaksan mySQL iyileştirilmeli aksi taktirde SSH ile yedeklemelisin ve yedeklem işlemi öncesi forumu kapatmalaısın