Alovepoem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mysqldumper aracılıgı ile yedek almanı tavsiye ederim.Kesinlikle en sağlam yedek alma şekli budur.R10 da bununla ilgili resimli anlatım vardı.
yedek almada ve yüklemede tavsiyem mysqldumper başkasını arama derim bence