vbulletin 3.7.2 kullanıp blog kullanlar var mı sürüm upgradelemeden adamlar 3.6.8 3.7.2 geçmiş var diyor öle zaten çalışıyor normal 3.7.2 kullanıpta blog kullanan var mı yada bu tarz bişe vbulletin için .
ben bir tane buldum oda 3.7.0 için miş hata verdi.
Yandaki ekler bulunamadı:
Bu ürün bu versiyonla uyumlu değl 3.7.2 vBulletin. (Uyumluluk bu değerden başlıyot 3.6.8 / Bu değerle uyumsuz 3.7.0 alpha 1 ve de daha büyüğüyle)
varda dedigim gibi sürüm yükselterekse onu zaten biliyoruz şimdi tutupta forumumu 3.6.8 upgradeleyipte sonra 3.7.2 geri upgradeleeeyemm o yüzden kullananları çok gördüm ama onlar sürüm upgradelemişler önceden 3 6 x serisini kullanlar vb blog en fazla 3.7.0 serisine denk geliyor 372 için blog daha ben görmedim belki vardır diye şeyetim ama..