varda dedigim gibi sürüm yükselterekse onu zaten biliyoruz şimdi tutupta forumumu 3.6.8 upgradeleyipte sonra 3.7.2 geri upgradeleeeyemm o yüzden kullananları çok gördüm ama onlar sürüm upgradelemişler önceden 3 6 x serisini kullanlar vb blog en fazla 3.7.0 serisine denk geliyor 372 için blog daha ben görmedim belki vardır diye şeyetim ama..