Spam uyeler ve mesajlar
12
●833
- 10-07-2008, 20:20:17Alakası Yok. Öyle Bir Üye Oluyolar ki.Seditione adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.7.x sürümüne güncelleyince bir artış oldu sanki.
birde üye olurken 2 + 2 = ? diye sordum geçtiler o soruyu .
Türkiye'nin Başkenti Neresidir Diye sordum onuda geçdiler.
nasıl spam bunlar anlamadım. terminatör gibim yapmş ş.ler.