Seditione adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uye zorlugu ekleyınce spam uyeler uye falan olamıyor
Alakası Yok. Öyle Bir Üye Oluyolar ki.

3.7.x sürümüne güncelleyince bir artış oldu sanki.

birde üye olurken 2 + 2 = ? diye sordum geçtiler o soruyu .

Türkiye'nin Başkenti Neresidir Diye sordum onuda geçdiler.

nasıl spam bunlar anlamadım. terminatör gibim yapmş ş.ler.