• 25-06-2008, 23:50:34
    #1
    Arkadaslar forumda suana kadar uye olan kısılerden tekrardan aktivasyon istemesını nasıl yapabilirim.sahte maille uye olan bayagı sayıda kullanıcı farkettim ve bu nedenle bütün uyelerden aktivasyon tekrardan istiyorum?
  • 25-06-2008, 23:56:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    http://www.siteismi.com/register.php?do=requestemail
    ......
  • 26-06-2008, 00:26:54
    #3
    Ama bütün üyelere gönderilmesini istiyorum ben bunun için ne etmeliyim?
  • 26-06-2008, 00:30:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bütün üyeleri e-mail onaylı üyeliğe alırsınız, daha sonra toplu mail yollarsınız, yazarsınız işte üyeliğinizi aktifleştirmeniz gerek, artık üyelikler e-mail onaylı diye. alta da bu linki koyarsınız.
  • 26-06-2008, 00:35:24
    #5
    Bütün üyeleri tek seferde nasıl alıcagım aktivasyon istekliye?
  • 26-06-2008, 02:18:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    1. sql sorgusu ile
    2. yeni üye grubu oluşturup ismini kayıtlı kullanıcılar yapın ve kayıtlı kullanıcı grubunun özelliğini verin ardından kayıtlı kullanıcı grubunun özelliklerini aktivasyon istekli olarak değiştirin.