Arkadaslar forumda suana kadar uye olan kısılerden tekrardan aktivasyon istemesını nasıl yapabilirim.sahte maille uye olan bayagı sayıda kullanıcı farkettim ve bu nedenle bütün uyelerden aktivasyon tekrardan istiyorum?