• 08-03-2018, 00:33:51
    #10
    teşekkürler geliştirmeye çalışıyoruz daha
  • 20-03-2018, 14:46:11
    #11
    Platin üye
    Çok beğendim daha fazla detayla mükkemel olacaktır.
  • 20-03-2018, 16:01:09
    #12
    teşekkürler daha bitmedi üzerinde çalışıyorum ara ara
  • 20-03-2018, 23:00:44
    #13
    @Nookta; temayı nerede kullanmayı düşünüyorsun bu arada ya da ücretli mi dağıtacaksın? Sana FH'yi XenForo'ya geçirme demiştim, haklı çıktım sanırım. Gerçi sen de, yenge de ilgilenmiyorsunuz.
  • 20-03-2018, 23:03:58
    #14
    evet @Jurisconsult; ücretli ücretsiz inan bilmiyorum bi ara ücretsiz dağıttığım temanın altına, kendi adını yazan karaktersizler gördümde, ücretli dağıtayım diyorum, fiyat daha biçmedim bittiğinde tam olarak bakıcam farklı bir kaç özellik üzerinde çalışıyoruz, bakalım olduğunda yapmayı deniyeceğim bu ara evet, Dizi izliyor sürekli birde kendine instagram hesabı açtım, BURDA ordan kendine müşteri bulup örgü işlerine girişti forum işine hiç bakmıyor
  • 20-03-2018, 23:06:23
    #15
    jurisconsult adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eline sağlık okan. Gayet güzel gidiyor.
    +1 :)
  • 21-03-2018, 21:20:59
    #16
    Bir de responsive olursa tadından yenmez. Emeğinize sağlık.
  • 21-03-2018, 21:22:50
    #17
    valla responsiveyi farklı bir şekilde deniyeceğim. @Simplix; direk responsive değilde