@Nookta; temayı nerede kullanmayı düşünüyorsun bu arada ya da ücretli mi dağıtacaksın? Sana FH'yi XenForo'ya geçirme demiştim, haklı çıktım sanırım. Gerçi sen de, yenge de ilgilenmiyorsunuz.