• 01-06-2008, 19:48:22
    #1
    Arkadaşlar daha önce gizli veya girilmesini istemediğim forumlara şifre veriyordum . Tam nasıl yaptığımı şu an hatırlamıyorum ama 3.7 de forum ayarlarında şifre kısmı var oradan şifre verince bende şifre sormuyor ? Bunun için başka ayar varmı ?
  • 01-06-2008, 19:48:57
    #2
    birde user olarak gir bakalım soruyormu?
  • 01-06-2008, 20:33:34
    #3
    peki bu şifreyi herkes için sormasını nasıl sağlayabilirim ?
  • 01-06-2008, 20:45:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    herkeste olmaz yönetici panelini görebilen bütün gruplar şifresiz girebilirler..Bende üyeler şifreyi bilse bile giremiyorlar