Arkadaşlar daha önce gizli veya girilmesini istemediğim forumlara şifre veriyordum . Tam nasıl yaptığımı şu an hatırlamıyorum ama 3.7 de forum ayarlarında şifre kısmı var oradan şifre verince bende şifre sormuyor ? Bunun için başka ayar varmı ?