• 01-06-2008, 13:07:03
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir vbulletin sitem var.Fazla cpu kullanımından dolayı suspend edildi.Fakat siteyi suspendten çıkarınca yine aynı şey oluyor.Cpu kulllanımı %89 a kadar çıkıyor ve sunucudaki hiç bir site açılmıyor.Bu sorunu nasıl halledebilirim?
  • 04-06-2008, 00:43:56
    #2
    Sitende sürekli sorgu oluşturacak şeyleri kapat.Ajax fonksiyonları mesela chatbox.Normal vbulletinden farklı olarak hangi eklentiler var.Ayrıca siten ddos yediğinde de suspend yersin.