Merhaba arkadaşlar bir vbulletin sitem var.Fazla cpu kullanımından dolayı suspend edildi.Fakat siteyi suspendten çıkarınca yine aynı şey oluyor.Cpu kulllanımı %89 a kadar çıkıyor ve sunucudaki hiç bir site açılmıyor.Bu sorunu nasıl halledebilirim?