• 26-05-2008, 08:23:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    bir tane vbulletin forum devraldım ancak ansayfaya gelince yeni bir penceere açılıyor boş. Bu kodu nasıl ve nerde bulabilirim.
  • 26-05-2008, 08:26:13
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FORUMHOME de aramayı denedinmi ?
  • 26-05-2008, 08:32:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    orda olduğunu düşünüyorum ama kodu tanıyamıyorum.
  • 26-05-2008, 08:38:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sorun çözüldü konu kilitlenebilir.
  • 26-05-2008, 08:42:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Birgün bu başlığı birileri ararsa ve cevap bulamazsa öğrenmiş olur;

    Açılan popup reklamdaki internet adresini templatelerde veya cümlelerde aratırsanız, kodun nerede olduğunu bulursunuz. Cümlelerde olma ihtimali de yok aslında, site adresini templatelerde aratırsanız bulabilirsiniz.
  • 26-05-2008, 08:45:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kod forumhome templateinde çıktı reklam yoktu beniminde sadece beyaz boş sayfa açılıyordu başlıksız. (: javascript ile yapılmıştı.
  • 26-05-2008, 09:12:25
    #7
    Bir gün birinin işine yararda yaramasına kimse arama yapmıyoki r10 da özellikle soru sormak için gelenler forum çöplüğe dönüyo git gide

    örneğin ; " Foruma Konu Açamıyorum " Adlı başlık benim bildiğim 10 tane var neyse kolay gelsin