Bir gün birinin işine yararda yaramasına kimse arama yapmıyoki r10 da özellikle soru sormak için gelenler forum çöplüğe dönüyo git gide

örneğin ; " Foruma Konu Açamıyorum " Adlı başlık benim bildiğim 10 tane var neyse kolay gelsin