Konu
Sitede Popup Kodu var
26-05-2008, 09:12:25
#7
Serkan
Bir gün birinin işine yararda yaramasına kimse arama yapmıyoki r10 da özellikle soru sormak için gelenler forum çöplüğe dönüyo git gide
örneğin ; " Foruma Konu Açamıyorum " Adlı başlık benim bildiğim 10 tane var neyse kolay gelsin