• 22-05-2008, 10:17:26
    #1
    Yav Bu spam botlarla başım belada recaptcha kurdum yine geçiyorlar anlamadım mesaj yazıp duruyolar siteye bunlardan nasıl kurtulacağım varmı bi fikri olan yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar
  • 22-05-2008, 16:11:53
    #2
    Bi Allahın kulu yokmu yardım edecek
  • 08-02-2009, 08:50:23
    #3
    mesaj yazılalı baya çok olmuş ama sitede bu konuda çok konuyla karşlaştım.Bende aradıklarımın cevaını öğrendim diyebilirim.Profi bilgilerine extra soru ekleyip onu zorunlu hale getirip önlem alınabilir.Ayrıca admincp de uye ara dan girip yaşam öyküsüne "Man" yazın sitede ne kadar bot varsa hepsinin listesi çıkar.Artık silermisiniz banlarmısınız bu size kalmış
  • 08-02-2009, 10:44:09
    #4
    ben çözümü matematik sorusu sorarak buldum
    kafaları matematige pek basmıyor
    2+1 , 4+6 gibi sorular sor
    benimde siteme günde 5 bot üye lup yazıyordu ,bu sorudan sonra daha üye olamıyrlar..
  • 08-02-2009, 13:14:21
    #5
    recaptcha kesin çözüm daha 1 bot uye olmadı suana kadar
  • 08-02-2009, 13:24:07
    #6
    arkadaslar

    no spam ekletisi buyrun

    uye olurken hazırlayacagınız bır soruyu soruyor

    mısal bende 2+2+1=? eder dıye soruyor

    botlar felan uye olamıyor

    3.7.x uyumlu kendı sıtemde kullanıyorum calısıyor

    kullanımı urun yonetıcısınden ımport edın ayarları vbulletın genel seceneklerden yaparsınız

    indirmek ıcın buyrun

    RapidShare: Easy Filehosting