mesaj yazılalı baya çok olmuş ama sitede bu konuda çok konuyla karşlaştım.Bende aradıklarımın cevaını öğrendim diyebilirim.Profi bilgilerine extra soru ekleyip onu zorunlu hale getirip önlem alınabilir.Ayrıca admincp de uye ara dan girip yaşam öyküsüne "Man" yazın sitede ne kadar bot varsa hepsinin listesi çıkar.Artık silermisiniz banlarmısınız bu size kalmış