arkadaşlar vbulletin 3.7 lisanslı forumum var henüz upgrade edeli 2 gün oldu ama bir kaç eksik gördüm,
1.üyelere tıklayıp profilindeyken üye ayarları seçeneğini görüntülemiyor,
2. konu açarken yazının rengini seçicez fakat renk kısmına tıklayınca renkler çıkmıyo (r10 dada çalışmıyo
)bunların çözümünü bilen arkadaşlardan yardım istiyorum,bilmeyen arkadaşlar yanlış yönlendirme yapmasınlar,
Saygılar