• 17-05-2008, 01:18:24
    #1
    merhaba,
    arkadaşlar vbulletin 3.7 lisanslı forumum var henüz upgrade edeli 2 gün oldu ama bir kaç eksik gördüm,
    1.üyelere tıklayıp profilindeyken üye ayarları seçeneğini görüntülemiyor,
    2. konu açarken yazının rengini seçicez fakat renk kısmına tıklayınca renkler çıkmıyo (r10 dada çalışmıyo )
    bunların çözümünü bilen arkadaşlardan yardım istiyorum,bilmeyen arkadaşlar yanlış yönlendirme yapmasınlar,
    Saygılar
  • 17-05-2008, 01:28:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Aynen bende istiyorum aynı çözümleri Türkçe dil muhabbetleride çok kötü.
  • 17-05-2008, 14:26:04
    #3
    upgrade yaparken cssleri sıfırladınız mı ?