merhaba,
arkadaşlar vbulletin 3.7 lisanslı forumum var henüz upgrade edeli 2 gün oldu ama bir kaç eksik gördüm,
1.üyelere tıklayıp profilindeyken üye ayarları seçeneğini görüntülemiyor,
2. konu açarken yazının rengini seçicez fakat renk kısmına tıklayınca renkler çıkmıyo (r10 dada çalışmıyo )
bunların çözümünü bilen arkadaşlardan yardım istiyorum,bilmeyen arkadaşlar yanlış yönlendirme yapmasınlar,
Saygılar