Arkadaşlar...
3.6.8 modüllerimi 3.7.0'a monte ettiğimde acayip bir yavaşlama oluyor. Özellikle ana sayfada. Modülsüz halde gayet hızlı.
Modüllü 3.6.8'e göre modüllü 3.7.0 çok daha yavaş.
Acaba bu olağan bir şey mi ?
3.7.0 için özel optimizasyon önerileriniz var mı ?
3.7.0 Modüller ile Çok Yavaş
5
●475
- 16-05-2008, 23:12:05tüm eklentilerde farklılıklar var 3.7 sürümlerinde.aynı sürümde bile kullanılan js dosyalarının upgrade leri arasında büyük farklar varken sürüm değişikliğinde bunlar normaldir.3.7 eklentileriyle güncelleyin http://www.vbulletin.org/forum/forumdisplay.php?f=228