Arkadaşlar...

3.6.8 modüllerimi 3.7.0'a monte ettiğimde acayip bir yavaşlama oluyor. Özellikle ana sayfada. Modülsüz halde gayet hızlı.

Modüllü 3.6.8'e göre modüllü 3.7.0 çok daha yavaş.

Acaba bu olağan bir şey mi ?

3.7.0 için özel optimizasyon önerileriniz var mı ?