Selam ben V bulletini yenni kurdum ama kurarken tüm klasörler ve dosyaları 777 yapmıstım. Bunların orjinalde kurulumdan sonra da boyle mi kalması gerekiyor. yoksa bir kısmı 777 . diğerlerini normal 644 e almamız mı gerekiyor sitenin güvenliği için...
şimdiden teşekkurler
Klasör Ve Dosyaların orjinal CHModları
6
●490
- 10-05-2008, 13:56:42Hostunun chmodunu sakın 777 yapma.
httpdocs veya public_html klasörü hostunuzdur, bunun chmodunu 777 yaparsanız lamerlere gel beni indexle demiş olursunuz.
index.php dosyasının kini de 777 yapmayın. klasörlerinki de diğerlerini de.
Vbulletin kurulumunda ve kullanımında gerekli olan dosyaların chmodunu kesinlikle 777 yapmayın.
Scripte sonradan eklediğiniz eklentilerde chmod iznini düzenlemeniz gerekebilir.
Scripti kurarken ki chmod ayarları güvenlik açısından hiç bir sorun teşkil etmez, bu yüzden kurcalamamanızı öneririm.