• 10-05-2008, 01:18:09
    #1
    Selam ben V bulletini yenni kurdum ama kurarken tüm klasörler ve dosyaları 777 yapmıstım. Bunların orjinalde kurulumdan sonra da boyle mi kalması gerekiyor. yoksa bir kısmı 777 . diğerlerini normal 644 e almamız mı gerekiyor sitenin güvenliği için...

    şimdiden teşekkurler
  • 10-05-2008, 01:54:45
    #2
    klasörler:755 php ve diger dosyalar: 644
  • 10-05-2008, 13:23:58
    #3
    o zaman hicbir klasöre yazamaz. bazıları 777 olması gerekmiyormu .
  • 10-05-2008, 13:56:42
    #4
    Hostunun chmodunu sakın 777 yapma.

    httpdocs veya public_html klasörü hostunuzdur, bunun chmodunu 777 yaparsanız lamerlere gel beni indexle demiş olursunuz.

    index.php dosyasının kini de 777 yapmayın. klasörlerinki de diğerlerini de.

    Vbulletin kurulumunda ve kullanımında gerekli olan dosyaların chmodunu kesinlikle 777 yapmayın.

    Scripte sonradan eklediğiniz eklentilerde chmod iznini düzenlemeniz gerekebilir.

    Scripti kurarken ki chmod ayarları güvenlik açısından hiç bir sorun teşkil etmez, bu yüzden kurcalamamanızı öneririm.
  • 10-05-2008, 14:04:59
    #5
    ok. tesekkurler
  • 10-05-2008, 14:06:47
    #6
    kötü örnek acısından değil bilgi vermek acısından soyleyim. Keygenler, Tüm dosyaları ve klasörleri " 777 yap " diyebiliyor.
  • 10-05-2008, 16:07:13
    #7
    Kurumsal Üye
    vBulletinde siteden dosya,resim yüklemeye izin verdiyseniz attachments,avatars gibi klasörlerin chmodlarını 777 yapmanız gerekebilir.
    Bunun dışında hiç bir klasörün chmod değerini 777 yapmayınız. .php uzantılı dosyalara ise chmod 644 veriniz.