Selam ben V bulletini yenni kurdum ama kurarken tüm klasörler ve dosyaları 777 yapmıstım. Bunların orjinalde kurulumdan sonra da boyle mi kalması gerekiyor. yoksa bir kısmı 777 . diğerlerini normal 644 e almamız mı gerekiyor sitenin güvenliği için...

şimdiden teşekkurler