• 08-05-2008, 15:49:38
    #1
    Arkadaşlar Forumun Boyutunu küçültmek istiyorum burdaki gibi
    Ana Tablo ölcüleri (Pixel yada Yüzde (%)) %90 yaptım fakat bozukluklar oLdu

    Ne gibi Ayarlar yapmam gerekiyor sitem burası
  • 08-05-2008, 17:20:01
    #2
    Siteye erişim engellenmiş
  • 08-05-2008, 18:13:04
    #3
    Kontrol ettim yapılmış.

    Tema ayarlarıyla alakalı birşey bu.Ayarları düzenle kısmından ana tablo üzerindeki sayıları değiştirerek yapıyorsun.
  • 09-05-2008, 17:59:14
    #4
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontrol ettim yapılmış.
    Tema ayarlarıyla alakalı birşey bu.Ayarları düzenle kısmından ana tablo üzerindeki sayıları değiştirerek yapıyorsun.
    biraz daha ayrıntı verirmisiniz teşekkürler