Arkadaşlar Forumun Boyutunu küçültmek istiyorum burdaki gibi
Ana Tablo ölcüleri (Pixel yada Yüzde (%)) %90 yaptım fakat bozukluklar oLdu
Ne gibi Ayarlar yapmam gerekiyor sitem burası
vB Forum Kenar Ölçüsünü Küçültmek ??
3
●518
- 08-05-2008, 15:49:38
- 09-05-2008, 17:59:14biraz daha ayrıntı verirmisiniz teşekkürlerbeyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle