Arkadaşlar Forumun Boyutunu küçültmek istiyorum burdaki gibi
Ana Tablo ölcüleri (Pixel yada Yüzde (%)) %90 yaptım fakat bozukluklar oLdu

Ne gibi Ayarlar yapmam gerekiyor sitem burası