• 23-05-2008, 15:02:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Dosya içerikleri tarafımızdan kontrol edilmez. Gerekli görüldüğü taktirde avukatlarımız dosyayı loglarıyla birlikte download eder ve gerekli işleme başlarlar. Ben gördüğüm yerde uyarımı yaparım. Bu kadar basit bir olgu bu. Luzümsüz polemik yapmanız komik oluyor.
  • 23-05-2008, 19:17:07
    #11
    Mevcut dil paketlerinin tamamı reklamlı . benim yaptığım gibi yapın bence . 3.6.x sürümündeki dil dosyanızı 3.7 de kullanın ve gerekli editlemeleri yapıp bir dil dosyasına sahip olunuz çünkü hep lazım olacaktır . Ben tamamına yakını çervirdim neredeyse .
  • 23-05-2008, 19:29:41
    #12
    PaylaÅŸmak istermisiniz =)
  • 24-05-2008, 02:16:16
    #13
    Lizard King adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dosya içerikleri tarafımızdan kontrol edilmez. Gerekli görüldüğü taktirde avukatlarımız dosyayı loglarıyla birlikte download eder ve gerekli işleme başlarlar. Ben gördüğüm yerde uyarımı yaparım. Bu kadar basit bir olgu bu. Luzümsüz polemik yapmanız komik oluyor.
    Siz bir ihbar edin kontrol etsinler, bi hava alıp geliversinler.
  • 29-09-2008, 13:50:18
    #14
    arkadaslar bu dilk dosyasını nereye yükleyecez bilen varmı?