vB 3.7.0 dil dosyası lazım
13
●1.268
- 23-05-2008, 15:02:28Üyeliği durdurulduDosya içerikleri tarafımızdan kontrol edilmez. Gerekli görüldüğü taktirde avukatlarımız dosyayı loglarıyla birlikte download eder ve gerekli işleme başlarlar. Ben gördüğüm yerde uyarımı yaparım. Bu kadar basit bir olgu bu. Luzümsüz polemik yapmanız komik oluyor.
- 23-05-2008, 19:17:07Mevcut dil paketlerinin tamamı reklamlı . benim yaptığım gibi yapın bence . 3.6.x sürümündeki dil dosyanızı 3.7 de kullanın ve gerekli editlemeleri yapıp bir dil dosyasına sahip olunuz çünkü hep lazım olacaktır . Ben tamamına yakını çervirdim neredeyse .
- 24-05-2008, 02:16:16Siz bir ihbar edin kontrol etsinler, bi hava alıp geliversinler.Lizard King adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle