Mevcut dil paketlerinin tamamı reklamlı . benim yaptığım gibi yapın bence . 3.6.x sürümündeki dil dosyanızı 3.7 de kullanın ve gerekli editlemeleri yapıp bir dil dosyasına sahip olunuz çünkü hep lazım olacaktır . Ben tamamına yakını çervirdim neredeyse .