• 30-04-2008, 16:40:39
    #1
    Arkadaşlar elinizde reklamsız 3.7 dil paketi varsa paylaşırsanız sevinirim .
  • 30-04-2008, 16:47:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sabahtan beri editlemeye çalışıyorum çok zormuş
  • 30-04-2008, 16:52:54
    #3
    Bende ne kadar dil paketi yükledimse tamamı reklamlı .
  • 30-04-2008, 17:07:02
    #4
    Elimde Reklamsız,üyelerin forumu rahatça kullanabileceği,Vbulletin-Turkey tarafından yapılmış dil dosyası mevcut,
    paketin %100 Türkçe olmasını beklemek istemiyorsanız;
    3.7.0 Türkçe Dil paketi - vBulletin-Turkey.Com

    *Amacım reklam değil,alıntı olduğunu belirtmek.
  • 30-04-2008, 18:03:32
    #5
    sağol dostum .
  • 30-04-2008, 20:19:56
    #6
    Arkadaşlar R10 olarak bir dil cevirisi yapsak acaba oha falan mı oluruz bu konuya adminlerimiz ve yetkililerimiz ne derler ?
  • 30-04-2008, 23:02:57
    #7
    Dehşet oluruz ne oluruz
  • 01-05-2008, 10:33:11
    #8
    dil paketinin 3.7.0 gold sürümü için olanı varmı
  • 01-05-2008, 12:00:06
    #9
    Without You adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dil paketinin 3.7.0 gold sürümü için olanı varmı
    Bizde kendimiz ceviriyoruz umarız cıkar ama cıkmazsada sorun değil benim açımdan