Konu
3.7 Türkçe Dil Paketi
30-04-2008, 20:19:56
#6
rasimisen
Arkadaşlar R10 olarak bir dil cevirisi yapsak acaba oha falan mı oluruz bu konuya adminlerimiz ve yetkililerimiz ne derler ?