Vb 3.6.0 Turkish lang var mı?
12
●1.199
- 19-08-2006, 23:53:41Haklısında benim kontrol panelinde felan baya bi yer ing. o yüzden bu tarz bir istekte bulundum.DNS1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2006, 21:01:30Ben vakti zamanında kendim için çevirmiştim, admin yardım bölümleri felan türkçe idi. Daha sonra kendi dil dosyamı dağıttım ve alttaki Copyright yazsının altına nickimi yazmıştım.emucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 Haftaya kalmadı ben çevirdim deyip piyasaya sürdüler Anladım ki kimseye yaranılmıyor. - 23-08-2006, 08:26:01TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu işler hobby işidir.kızmak bağırmak çağırmak yok.herkes herşeyi editler eyvallah diyeceksin
en büyük onlar biz küçüğüz
- 28-08-2006, 10:58:18Üyeliği durduruldu
- 01-09-2006, 20:18:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben kendim forumum için türkçe dil oluşturdum 4 aydır ingilizce gördüğüm her yeri çeviriyorum
www.teknotr.net/tr.zip
Bazı kısımlarda teknotr yazısı var rahatsız olursanız teknotr diye aratıp istediğiniz şeye göre değiştirebilirsiniz
AdminCP'ninde büyük kısmı tarafımca türkçeleştirildi
en büyük onlar biz küçüğüz