• 19-08-2006, 21:02:52
    #1
    Hatasız çevrilmiş, admin paneli felan TR olan vbulletin dil dosyası elinde olupta paylaşmak isteyen var mı?
  • 19-08-2006, 21:58:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    dostum ben 3.5.4 ün dil dosyasını kullanıyorum hiç bi yerinde eksiklik yada hata yok 3.6.0 full tr dil dosyası yok herhalde piyasada
  • 19-08-2006, 23:53:41
    #3
    DNS1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum ben 3.5.4 ün dil dosyasını kullanıyorum hiç bi yerinde eksiklik yada hata yok 3.6.0 full tr dil dosyası yok herhalde piyasada
    Haklısında benim kontrol panelinde felan baya bi yer ing. o yüzden bu tarz bir istekte bulundum.
  • 22-08-2006, 18:21:54
    #4
    isterseniz birlik olup çevirebiliriz dil dosyasını..
  • 22-08-2006, 21:01:30
    #5
    emucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isterseniz birlik olup çevirebiliriz dil dosyasını..
    Ben vakti zamanında kendim için çevirmiştim, admin yardım bölümleri felan türkçe idi. Daha sonra kendi dil dosyamı dağıttım ve alttaki Copyright yazsının altına nickimi yazmıştım.
    1 Haftaya kalmadı ben çevirdim deyip piyasaya sürdüler Anladım ki kimseye yaranılmıyor.
  • 23-08-2006, 08:26:01
    #6
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben vakti zamanında kendim için çevirmiştim, admin yardım bölümleri felan türkçe idi. Daha sonra kendi dil dosyamı dağıttım ve alttaki Copyright yazsının altına nickimi yazmıştım.
    1 Haftaya kalmadı ben çevirdim deyip piyasaya sürdüler Anladım ki kimseye yaranılmıyor.

    bu işler hobby işidir.kızmak bağırmak çağırmak yok.herkes herşeyi editler eyvallah diyeceksin en büyük onlar biz küçüğüz
  • 28-08-2006, 10:20:33
    #7
    var böyle emek hırsızları araya kaynıyorlar 1-2 tane
    ama bunlara kızıp paylaşımı sonlandırmak olmaz...
  • 28-08-2006, 10:58:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Dil Paketi

    Dil dosyasi 3.6.0 Release Candidate 3 icindir...
  • 01-09-2006, 20:18:23
    #9
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben kendim forumum için türkçe dil oluşturdum 4 aydır ingilizce gördüğüm her yeri çeviriyorum
    www.teknotr.net/tr.zip
    Bazı kısımlarda teknotr yazısı var rahatsız olursanız teknotr diye aratıp istediğiniz şeye göre değiştirebilirsiniz
    AdminCP'ninde büyük kısmı tarafımca türkçeleştirildi