TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben vakti zamanında kendim için çevirmiştim, admin yardım bölümleri felan türkçe idi. Daha sonra kendi dil dosyamı dağıttım ve alttaki Copyright yazsının altına nickimi yazmıştım.
1 Haftaya kalmadı ben çevirdim deyip piyasaya sürdüler Anladım ki kimseye yaranılmıyor.

bu işler hobby işidir.kızmak bağırmak çağırmak yok.herkes herşeyi editler eyvallah diyeceksin en büyük onlar biz küçüğüz