• 28-07-2015, 23:08:25
    #1
    dev
    Kurumsal Üye
    Merhaba. Forumda kullanıcılar yazdıklarını silmesinler diye mesaj düzenleme izinlerini kaldırdım ama bu da ciddi sıknıtı oluyor. Kullanıcılar yazdıkları yazıları sildikleri veya editledikleri zaman bunları nasıl görebilirim ve nasıl geriye getirebilirim.
  • 28-07-2015, 23:14:28
    #2
    Yöneticiler görüyor zaten bu mesajları. Şüphelendiğiniz bir durumda report ederseniz mesaj yerine gelir muhtemelen.
  • 28-07-2015, 23:15:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Admin panelde istatistikler ve loglar, moderatör işlemleri gibi bölümler mevcut. Buralardan bakabilirsiniz.

    Üye gruplarından mesaj düzenlemelerinde, düzenleme yapan kişinin mesajın düzenlendiğine ilişkin bildiriminin gözükmesi yönünde ayar yapabilirsiniz.

    Yine üye gruplarından, mesajları üyelerin düzenleyebilmelerini ve fakat silememelerini sağlayabilirsiniz.

    Ayarlar karışık gelirse admincp bilgilerinizi PM ile gönderirseniz iki dakikada hallederim.
  • 29-07-2015, 14:02:12
    #4
    dev
    Kurumsal Üye
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yöneticiler görüyor zaten bu mesajları. Şüphelendiğiniz bir durumda report ederseniz mesaj yerine gelir muhtemelen.
    Ben Yöneticiyim zatan. Tam olarak nerede görünüyor?

    Brook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin panelde istatistikler ve loglar, moderatör işlemleri gibi bölümler mevcut. Buralardan bakabilirsiniz.

    Üye gruplarından mesaj düzenlemelerinde, düzenleme yapan kişinin mesajın düzenlendiğine ilişkin bildiriminin gözükmesi yönünde ayar yapabilirsiniz.

    Yine üye gruplarından, mesajları üyelerin düzenleyebilmelerini ve fakat silememelerini sağlayabilirsiniz.

    Ayarlar karışık gelirse admincp bilgilerinizi PM ile gönderirseniz iki dakikada hallederim.
    moderatör işlemlerinde göremedim. Zaten mesajı direk silemiyorlar ama yazdıklarını silip başka measj yazında bilgi içerikleri gidiyor hep.