Merhaba. Forumda kullanıcılar yazdıklarını silmesinler diye mesaj düzenleme izinlerini kaldırdım ama bu da ciddi sıknıtı oluyor. Kullanıcılar yazdıkları yazıları sildikleri veya editledikleri zaman bunları nasıl görebilirim ve nasıl geriye getirebilirim.