• 08-03-2008, 23:48:56
    #1
    Arkadaşlar ben yaptığım formu özel mesaj olark gitmesini istiyorum. Bunu yapmamın bir yolu varmı?

    Örnek olarak;

    <form name="form1" method="post" action="">
      <p>
        <input name="Webdetek1" type="text" id="Webdetek1">
    </p>
      <p>
        <label>
        <input type="radio" name="RadioGroup1" value="a">
    a</label>
        <br>
        <label>
        <input type="radio" name="RadioGroup1" value="b">
    b</label>
        <br>
        <select name="select">
          <option>asd</option>
          <option>sdas</option>
          <option>sdwq</option>
        </select>
    </p>
      <p>
        <input type="submit" name="Submit" value="Submit">
      </p>
    </form>
    gibi bir kod. Bunu özel mesaj olark yöneticiye göndermek istiyorum.
  • 08-03-2008, 23:53:37
    #2
    Pm olarak değilde sizin belirlediğiniz bir bölüme konu olarak açılmasını isterseniz mesala -sadece kendinizin görebileceği özel bir bölüm açarsınız- Moderatör başvuru formu diye bir eklenti var onu biraz editleyip kullanabilirsiniz..
  • 09-03-2008, 00:01:53
    #3
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm olarak değilde sizin belirlediğiniz bir bölüme konu olarak açılmasını isterseniz mesala -sadece kendinizin görebileceği özel bir bölüm açarsınız- Moderatör başvuru formu diye bir eklenti var onu biraz editleyip kullanabilirsiniz..
    Çok sağolun eğer özel mesaj olarak bulamazsam onu denerim. Tabi o bölümü istatistiklerden çıkarmak lazım...
  • 09-03-2008, 00:07:40
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    özel mesajlarda html kod geçerliyse frame ile çağırabilirsin
    ama geçerli değildir heralde
  • 09-03-2008, 09:36:48
    #5
    gckhvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özel mesajlarda html kod geçerliyse frame ile çağırabilirsin
    ama geçerli değildir heralde
    Değil...

    Hala bekliyorum yokmu çözümü