Arkadaşlar ben yaptığım formu özel mesaj olark gitmesini istiyorum. Bunu yapmamın bir yolu varmı?

Örnek olarak;

<form name="form1" method="post" action="">
  <p>
    <input name="Webdetek1" type="text" id="Webdetek1">
</p>
  <p>
    <label>
    <input type="radio" name="RadioGroup1" value="a">
a</label>
    <br>
    <label>
    <input type="radio" name="RadioGroup1" value="b">
b</label>
    <br>
    <select name="select">
      <option>asd</option>
      <option>sdas</option>
      <option>sdwq</option>
    </select>
</p>
  <p>
    <input type="submit" name="Submit" value="Submit">
  </p>
</form>
gibi bir kod. Bunu özel mesaj olark yöneticiye göndermek istiyorum.