Benim Sorunum Sadece ilk mesaja Adsense Koymak istiyorum. Aşağıdaki kodu ekliyorum. 5. mesajda da cıkıyor. Ne yapmam gerekiyor:S
<if condition="(($post[postcount]==1) or ($post[islastshown] and !$GLOBALS['vbulletin']->GPC['ajax']))"> <center> <script type="text/javascript"><!-- google_ad_client = "pub-0226706769452062"; google_ad_width = 336; google_ad_height = 280; google_ad_format = "336x280_as"; google_ad_type = "text_image"; google_ad_channel ="6246435368"; google_color_border = "FFFFFF"; google_color_bg = "FFFFFF"; google_color_link = "003366"; google_color_url = "003366"; google_color_text = "003366"; //--></script> <script type="text/javascript" src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> </script> </center> </if>