Arkadaslar Selamm

Benim Sorunum Sadece ilk mesaja Adsense Koymak istiyorum. Aşağıdaki kodu ekliyorum. 5. mesajda da cıkıyor. Ne yapmam gerekiyor:S

 
<if condition="(($post[postcount]==1) or ($post[islastshown] and !$GLOBALS['vbulletin']->GPC['ajax']))">
<center>
<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "pub-0226706769452062";
google_ad_width = 336;
google_ad_height = 280;
google_ad_format = "336x280_as";
google_ad_type = "text_image";
google_ad_channel ="6246435368";
google_color_border = "FFFFFF";
google_color_bg = "FFFFFF";
google_color_link = "003366";
google_color_url = "003366";
google_color_text = "003366";
//--></script>
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>
</center>
</if>