Merhabalar,
Arkadaşlar ben açılan konudaki mesajın hemen üstüne reklam koymak istiyorum fakat bir türlü bulamadım nereye koyacağımı, yardımcı olursanız sevinirim.
Hocam üstüne koydum ama neredeyse her mesajın altında çıktı. sayfada 10 yazı var, 6 sında yer açıldı ve sadece 3 tnesinde reklam çıktı, bunu nasıl halledicem??
reklam var olmasına var mesajlaarın üstünde sitemde bu reklamları kaldıracam.
temalarda ara dedim içerige gore ara kısmına verdiginiz koduda yazdım aradım postbit legacyde uygun sonuç bulunamdı diyor içine baktım reklam koduda yok zaten
Sevgili cepmax @dna'nın verdiği kodlar eğer postbit_legacy'de olmazsa herhangi bir konuya girdiğinde mesajları da göremezsin sen hepsini birden aradığın için bulamamışsındır, ctrl-f yaparak "message" diye ara bulursun.