• 02-03-2008, 15:06:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Arkadaşlar ben açılan konudaki mesajın hemen üstüne reklam koymak istiyorum fakat bir türlü bulamadım nereye koyacağımı, yardımcı olursanız sevinirim.
  • 02-03-2008, 17:26:21
    #2
    dna
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    postbit_legacy de alttaki kodu bul;

    <!-- message --> 
    <div id="post_message_$post[postid]">$post[message]</div> 
    <!-- / message -->
    Üstüne eklersen mesajın hemen ustunde cıkar altına eklersen mesajın hemen altında....
  • 02-03-2008, 17:59:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam üstüne koydum ama neredeyse her mesajın altında çıktı. sayfada 10 yazı var, 6 sında yer açıldı ve sadece 3 tnesinde reklam çıktı, bunu nasıl halledicem??
  • 02-03-2008, 23:39:40
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <if condition="$post[postcount] % 10 == 1">
    Buraya reklam kodlarını yazın
    </if>
    Hangi mesajda göstermek istiyorsanız yazabilirsiniz. Yukarıdaki şekilde 1. mesajda gözünür.
  • 13-03-2009, 21:13:47
    #5
    verdiğiniz kodu
    <!-- message --> 
    <div id="post_message_$post[postid]">$post[message]</div> 
    <!-- / message -->
    aradım ama postbit legacyde bulamadım
    reklam var mesajların üstünde forum sitemde bu reklamları nasıl kaldırabilirim
  • 13-03-2009, 21:28:00
    #6
    1 sene önce atmışım o mesajı

    kendi postbitini buraya koy bakalım bı varmı yok mu olmaması gıbı bırsey olamaz o olmazsa mesaj içeriğinde olamaz ama yınede bir ekle bakalım.
  • 13-03-2009, 21:49:08
    #7
    reklam var olmasına var mesajlaarın üstünde sitemde bu reklamları kaldıracam.
    temalarda ara dedim içerige gore ara kısmına verdiginiz koduda yazdım aradım postbit legacyde uygun sonuç bulunamdı diyor içine baktım reklam koduda yok zaten
  • 14-03-2009, 00:24:36
    #8
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Sevgili cepmax @dna'nın verdiği kodlar eğer postbit_legacy'de olmazsa herhangi bir konuya girdiğinde mesajları da göremezsin sen hepsini birden aradığın için bulamamışsındır, ctrl-f yaparak "message" diye ara bulursun.
  • 15-03-2009, 10:33:34
    #9
    3 Tanesinde Çıktı Demişsin..Eğerki Adsense Reklam Kullanıyosan Zaten 3 Ten Fazla Çıkmaz..